Husägare

Det var ett tag sen jag bloggade sist och det har hänt en del sen sist.

Kristians syster har fött en dotter.

Vi har köpt hus som vi får flytta in i om tre månader, tre månader är inte lång tid så snart får vi börja packa ner våra saker. Känns overkligt att vi har köpt hus, vem kunde ana det!

Denna månad har jag jobbat mer än vad jag gjorde i januari så nästa månad blir det bättre lön.
Snart är det semestertider så då får jag mer att göra igen. Sommaren kommer att ägnas åt hus och jobb.

Idag är jag ledig, är trött och har huvudvärk. Brukar ha det när jag är ledig, det är faktiskt lite jobbigt.
Men imorgon är det dags att jobba igen!

Ikäll är det tvätttid och så klart hockey! =)

Snart är det bokrea, underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det härligt med bokrea!! Jag hade nästan glömt bort att den var på väg, har haft så mycket på sistone.

2006-02-20 @ 18:46:48
Postat av: Cissi

Ja det var ju Cissi som skrev förra inlägget dåra.. om du nu undrade :-)

2006-02-20 @ 18:47:33
Postat av: Prinsessmamman

Ja, tänk så skönt det är med lite extra pengar! Men ju mer man har, desto dyrare vanor skaffar man sig = inte mer att spara ändå! Åtminstone gäller det för oss!

Grattis till ert nya hus! Det är en skön känsla att ha sitt eget!

Postat av: Marika

Tjena Pinglan. Så hitta man dej här med, Är allt bra med dej? läste att ni med köpt hus Grattis de e roligt eller hur, vart ligger det?Jobbar du kvar på hemvårdcentrum? kram på dej

2006-09-25 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback