vänner

Vissa dagar saknar jag mina gamla vänner, vänner från en svunnen tid.
Hur får man kontakt med dessa personer? Vill de ha kontakt? Kanske är det så
att de inte tycker om mej, att de vill radera saker från deras minnen.

Jag vill ha något att pyssla med. Är sugen på att testa embossing och scrapping. Jag har även
funderat på pärlor. Jag har gamla vänner som är duktiga när det gäller estetiska saker.
Vad är jag duktig på? Jag vet faktiskt inte.

Jag är tjock, men kan inte gå ner en massa förrän efter den 7/7. Jag vill inte riskera
att min brudklänning kommer att vara som en säck för man kan inte sy in hur mycket som
helst på en klänning. Men någon dag kanske jag kommer att vara smal, eller iaf smalare.

Jag är trött.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Wånkan

Vad är embossing och scrapping?

Hur mkt har du gått ner sen du införskaffat brudklänningen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback