*äcklad*

Jag har surfat runt lite och blir äcklad/chockad när jag läser vissa saker. Hur tusan kan man bli mer upphetsad när man har sex för man vet att man försöker bli gravida. Är det själva barntänkandet som är kicken då eller? Det låter väääääääääldigt äckligt iaf, bli upphetsad för att man försöker bli gravid. Det är för tusan ett barn man skapar, man ska inte bli upphetsad av tanken på barn. Barn är tabu i sextankar......så är det bara!

JAg blir även förvånad då jag läser att folk bara har sex när de ska ha ägglossning, varför inte ha sex oftare än så? Kan man inte ha sex bara för man har barn i huset?

Näe, just det,. Jag har ju inga egna barn så jag begriper mej inte på såna saker, det har jag själv fått höra från en säker källa. Jag är ju dum i huvudet när det gäller barn........

Kommentarer
Postat av: Jessi

Herregud. Blir också äcklad....Och Jag kan tänka mig vem som sagt att du inte vet något om att ha sex när man har barn.... MEN ÖH, klart man ska ha sex fast man har barn det är viktigt.... Oh my god

2007-08-14 @ 10:58:20
Postat av: Aileeen

OMG! ja de fattar jag verkligen inte varför man skulle bli mer upphettsad då...=/ och vaddå inte kunna ha sex när man skaffar barnn, isf vill jag nog inte ha några =P man måste få leka i sängen ibland ;)

Postat av: Cissi

Håller med dig (men jag får väl heller inte uttala mig, är ju inte mamma än) *suck*. Ok om man får en extra intim känsla och närhet när man har kommit så långt i sitt förhållande att man vill skaffa barn men inte har det något med upphetsningen att göra iaf.

2007-08-16 @ 09:09:51
URL: http://cissi75.blogspot.com
Postat av: Anna

Håller med.. Det kan väl knappast vara det minsta upphetsande att tänka "nu gör vi barn" när man pippar?!

2007-08-16 @ 10:02:33
URL: http://anna.rundkvist.com
Postat av: Beatrice

Nu är juh alla barn/föräldrar olika,men vissa kanske har sina barn i sängen och sen inte har fantasin till att ha sex ngnannanstans?..Ja,jag vet inte annars varför man inte skulle kunna ha sex när man har barn..haha.. Hur ska man isåfall få fler barn?..Vi har juh fått 3 barn på 3 år och nog kan vi då ändå ha det..hahaha..No problem :-D

2007-10-05 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback