Fri

Imorgon är jag ledig, wow en hel ledig idag! Jag ska njuta av att kunna sova lite längre på morgonen!

På jobb har det hänt en liten obehaglig sak. En gubbe höll fast mej i armen samtidigt som han klappade med andra armen. Han berömde mej att jag var så duktig osv och ville inte riktigt släppa min arm när jag försökte dra den till mej. Sen kallade han men för jungfrun. Dagen därpå kom hans hand lite för nära mina bröst. Han är ganska stark men sitter dock i rullstol. Nu försöker jag hålla avstånd, svårt att ryta till. Jag vet inte om han menar det han håller på med eller om han bara vill vara snäll, eller hur jag ska uttrycka mej. Kroppskontakt är ju inget farligt om det handlar om hålla handen lite eller klappa lite på axeln. Alla människor behöver kroppskontakt, mer eller mindre iaf. Nu slipper jag iaf duscha honom osv, jag behöver inte gå dit om jag inte vill. Det är bra att man har arbetskamrater som ställer upp och en chef som lyssnar. Jag är inte den första som upplever obehag av honom och jag lär inte vara den sista heller.

Nu sitter jag här och väntar på att maken min ska komma hem, han ska nämligen köpa med sej en kebabtallrik till sin hungriga fru!

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv. Vi har planer som snart ska sättas i verket hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback