*gnäll*

Detta är min blogg och här får jag gnälla lite! =)
Vaknade idag med halsont, kändes som en stor klump som inte ville försvinna. Halsen kändes tjock och tungan halvt bedövad. Nu ikväll har jag ondare i halsen, kroppen känns som en urvriden disktrasa och tempen visar på 38 grader. Min diagnos är kanske halsfluss. Jag mår inget vidare alls.

Imorgon bitti ska jag ringa vc, vill se om det är halsfluss. Inget bra att gå runt med halsfluss och jag vill helst inte smitta min make.

Här hemma visar termometern på 25 grader inomhus men jag fryser lite. Ska snart lägga mej i soffan och ta på mej mitt täcke! Jag vill försöka hålla mej vaken ett tag till, annars lär jag väl vakna mitt i natten och kanske vara hur pigg som helst.

Hoppas ni har det bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback