Bröllopsfixande

Ja, snart är det bara två månader kvar till klockorna klämtar. Saker och ting börjar falla på plats. Detta har hänt på de två senaste dygnen (alltså saker som rör bröllopet)
*köpt örhänge, långa gnistrande saker, skitsnygga tycker jag!
*köpt halsband, silver med gnistrande stenar, hängsmycke. Mycket snyggt det med!
* Köpt skor till mej och Kristian
*bokat svit till bröllopsnatten

Kristian har kollat efter kostym men inte hittat någon han gillar. Viktigt att han också har något som han känner sig snygg i.

Nästa saker på min lista är underkläder och brudbukett. Underkläderna är viktigast för tillfället, måste skaffa dem innan jag kan ringa ateljen igen för att fixa det sista med klänningen.

Jag kan lugnt erkänna att jag börjar känna mej smått stressad. Men jag tror att allt kommer att lösa sej till sist!



Kommentarer
Postat av: Karin Stjärne Nordqvist

Vad kul att du ska gifta dig! mmm, jag minns nästan pirret. Visst är kärleken härlig så säg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback