Fixat

Nu har vi äntligen fixat vigselringen, vi var på Smycka och beställde den idag. Först så hittade jag inte exakt den som jag tittat på tidigare utan valde en anna som jag också gillade. Men när vi stod och skulle välja storlek på diamant till Kristians ring så visade hon den ringen jag sett från början. Alltså hon skulle bara visa storlek på sten och jag bara, men där är ju ringen! Så jag bytte så jag fick den jag sett ut för några veckor sedan. Lovisa heter den, men jag ska ha hamrat guld. Sju stenar i varierande storlekar. Me like it!

Nästa vecka ska jag fixa brudbukett, prata med frisören och ringa ateljen om min klänning. Måste även lära mej gå med klackeskor!

Idag är jag ganska så trött, har haft en intensiv vecka.
Måndag: skola 8-13.45 (skrev prov sista timmen annars så slutar vi 14.10), jobb 14-22
tisdag: skola 10.20-11.20, jobb 12-22
onsdag: skola 8-13, jobb 14-22
torsdag: skola 8-11, jobb 16.30-21.30
fredag: jobb 7-16, sen vart iväg och kom hem 21.30

Men imorgon är jag ledig, iaf som det ser ut nu. Jag ska njuuuuuuuta av att kunna ligga kvar i sängen. Sen jobbar jag söndag och måndag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Den ringen är SÅÅÅÅÅ fin! :D

2007-05-28 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback