Mer plugg?

Har varit ledig hela dagen, mycket skönt må jag säga!
Imorgon jobbar jag 7-16, sen ska jag handla lite till kalaset som är på söndag. Ska även hinna med att städa lite!
På lördag är vi knappt hemma. Kristian jobbar 6-14 och jag bowlar 12.20 och är klar vid 14. Sen ska vi åka till Höganäs, ska gå på marknad! Ska även träffa mina två äldre syskon på lördag!

På söndag är det som sagt kalas för Kristian fyllde ju i måndags, jag börjar dock jobba 16.30 så jag är inte närvarande så länge på kalaset.

Nu ikväll har jag haft en liten fundering på att läsa någon kurs på distans. Skulle vara skoj att läsa litteraturvetenskap eller något sådant. Utbildning skadar aldrig och har man disciplinen att plugga via datorn så varför inte göra det? Jag ska grubbla lite till på saken. Det är för sent nu att söka till vårterminen men man kanske kan börja med det till hösten. Eller så söker man redan nu till våren, men jag vet inte hur tuff sista terminen blir på usk utbildningen!

Kommentarer
Postat av: Jessi

buuu för plugg

2007-10-31 @ 20:05:57
Postat av: Mia

Inget problem för dig juh ditt lilla MVG barn...haha...grattis

2007-11-23 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback