mitt i veckan

Idag har jag jobbat 7.15-12.15. Sen körde jag direkt till skolan och hade lektion 13-15.

Nu i eftermiddag har jag känt mej hängig och börjat nyst en del. Inte konstigt om jag blir förkyld då delar av klassen är snoriga. Men en förkylning dör man inte av, hoppas jag! Har jag tur så håller den sig borta!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag kämpar mot tröttheten, ska försöka orka se Barnmorskorna ikväll. Eller så spelar jag in det och lägger mej tidigt ikväll med. En vacker dag så kanske tröttheten ger med sig. Tyvärr har jag ingen energi till skolarbete heller, men jag måste ta tag i det.

I sommar kommer jag att ha semester vecka 30, skönt att veta att jag och Kristian har en vecka ledigt tillsammans. Får se om vi sticker iväg någonstans då. Jag är faktiskt lite sugen på Kolmården igen, där är så fint! Eller om vi tar ett nytt resmål och bokar in oss på något hotell. Skönt att bo på hotell, gärna ett ställe med stor frukostbuffé! Det kommer även hända lite annat smått och gott i sommar, skoj skoj! Om tre månader har vi firat 1-årig bröllopsdag! Skulle vara mysigt att bo på Marina Plaza för en natt, men jag vet inte hur vi jobbar när vi firar vår bröllopsdag.

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad jobbar du med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback