förföljare

Jag har en förföljare på internet, är det så intressant att läsa om sådant jag diskuterar med andra? Bara synd att jag inte skriver en massa privat om mitt sexliv osv nu när jag är gravid. Haha! Jag gnäller inte heller av mej om min partner osv, vissa saker pratar man av sig med sina irl-vänner, inte nätvänner och speciellt inte på offentliga ställen där vem som helst kan läsa det man skriver.

Idag har det varit en lugn dag, jag har städat av vardagsrummet och dammsugat alla golv och ska snart moppa dem med. Jag hoppas att Kristian fixar maten idag, lax blir det iaf!

Det har varit väldigt skönt att ha varit ledig i tre hela dagar! Jobbar två och sen är jag ledig två. Nästa vecka jobbar jag lite mer men inte några superlånga pass.

Igår såg vi American gangster en ganska bra film, lite seg men det kan bero på att jag var lite trötter!

Hoppas du har haft det trevligt med all läsning........haha!

Kommentarer
Postat av: Angeline

I´m stalking you :D



Gott med lax, känner hur det börjar kurra i magen hihi.. Ska dammsuga ikväll, undras hur Rasmus reagerar då.. Bäst han vänjer sig :D

2008-08-20 @ 17:47:48
Postat av: Nancy66

Ja, jag förstår dig, har också en person som känns mycket olustig på lunar, skickar även mess till min mobil, lite därav att jag gick ur lunar ett tag. Trodde i min enfald att jag skulle bli av med henne, men inte. Men det bästa är nog att ignorera...



Ang. bloggkommentar: Jag heter nu,,,,,Nancy1966

Sov sött!

Postat av: Nancy66

Hmm, har varit ute för det med det sista, olustigt när folk blir så engagerade i ens vardag så det blir sjukligt. Skriver hur mycket som helst ovesäntligt, sen även över min mobil, hur människan nu kan ha fått det? Jag tror inte ens jag nämnt mitt tilltalsnamn på lunar....

2008-08-23 @ 01:19:46
URL: http://nancy1966.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Otäckt med förföljare. Ngn du känner till?



Ja,jag håller med dig verkligen! Förstår inte varför vissa gnäller om sin partner eller surrar om sitt sexliv..haha..Det kan man väll ta med partnern istället..



Hoppas att du mår bra!

2008-08-24 @ 09:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback