jobb

Jag har varit lite orolig att jag inte skulle få så många timmar att jobba i september eftersom jag är gravid. Men det har löst sig som tur är, än så länge har jag 85 timmar att jobba i september, och då har jag bara fått tider fram till mitten av september, eller iaf runt mitten av september. Skönt att veta att jag har jobb iaf!
Ska ansöka om hp men inte säkert att jag får det eftersom jag är timanställd, men har jag timmar inplanerade så borde jag få det för då förlorar jag ju inkomst. Annars får jag jobba på så länge jag kan. Än så länge är det inga problem, jag jobbar på som vanligt men givetvis är jag lite tröttare än vanligt. Men får jag bara vila så går det bra.

Idag började maken jobba efter sin semester och jag tror han kommer att vara trötter när han kommer hem!

Själv sussade jag länge idag, skönt!

Om två timmar ska jag köra till mitt jobb, jobbar 16.30-22 idag. Lagom lång tur och jobbar likadant imorgon.

Min dag har gått ut på att ringa lönekontoret för de hade räknat på min förra timpeng, sa att det går bra att jag får pengarna nästa lön istället. Sen har jag tittat en massa på tradera och faktiskt budat på två saker, givetvis bebiskläder. Får se om jag vinner auktionerna eller inte.  Nu tänkte jag läsa lite och invänta maken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback