tradera

Japp ikväll har jag vunnit fyra auktioner på tradera, fyra auktioner med söta bebiskläder! Givetvis ska jag köpa något nytt plagg med, men det gör inget om bebis har mycket begagnat. Så länge det är helt och rent så stör det inte mej att någon annan ägt kläderna innan. Jag kommer nog att få låna en overall till bebis av min kompis, snällt tycker jag!

Lustigt att vissa kan handla på tradera men inte handla på loppis, för mej är det sak samma! Sakerna på tradera är ju ofta använda och man tvättar ju dem på när man får hem dem. Så vad är egentligen skillnaden?
Det luriga med tradera är att det gäller att man vet vad en sak kostar i nypris så man inte ger några överpriser när man räknar in portot osv. För en auktion så kommer jag att ge 77 kr för tre plagg och det är med porto. En annan auktion går på 44 kr för 6 plagg, lagom priser tycker jag!

Idag var en jobbarkompis och hälsade på på jobbet, hon fick bebis 1/8. En liten söt prinsessa, hon vägde lite mer än 3 kg nu! Hon var inte stor när hon föddes! Fint namn har hon med!

Idag hugger det till i ryggen när jag andas djupa andetag, antagligen någon muskel som ömmar. Imorgon är jag ledig! Sen jobbar jag fre-mån.

96 dagar kvar till beräknad förlossning!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker det är bra när man kan fynda massa bebykläder, det gör väl inget om någon annan haft det!!! Tradera & Loppis är likadant tycker jag, som sagt är det helt o rent så.....



Ha en fin dag & vila nu!!!!!!!!!

/Jessi

Postat av: Beatrice

Tradera är jättebra när man ska köpa bebiskläder t.ex för bebiskläder är såååå dyrt och ändå växer bebisar så fort så det är inte roligt att köpa på affär skratt

2008-08-28 @ 12:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback