vecka 25

Nu är det bara 15 veckor kvar till bebis beräknas anlända, men h*n kommer när h*n kommer! Idag har det varit full aktivitet i magen, har sett många buffar på utsidan med! Fräckt att se tycker jag!

Idag har jag och maken pantat en hel drös flaskor, har inte pantat på evigheter så vi hade några säckar. Kändes lagom pinsamt när vi skulle panta på Citygross! Vi storhandla inne på CityGross, blev nästan 1500 kr fattigare men nu är kyl och frys fulla igen. Jag sprang på Johanna inne på Citygross, hoppas du hann på toa! =)

Väl hemma så packeterade vi om kött och pålägg, bra sätt att spara lite pengar. Trist att pyssla med men hjälps man åt så går det fort! Vi åt på mAx innan vi åkte hem men jag har nu äntligen insett att jag inte klarar av att äta hamburgare när jag är gravid. Varje tugga växer i munnen, mindre trevligt! Pommesen och green and garlic dippan slank iaf ner!

Inatt drömde jag en skum dröm. Drömde att Kristian ville köpa en husvagn för att han hade fått bra erbjudande på en. Husvagnen befann sig i danmark. Erbjudandet fick han på en marknad men jag sa Neeeeeej, vi ska inte ha nåååååååån husvagn. Men han ville så gärna köpa den för han hade 1083 kr i plånboken. Sen vaknade jag! Haha!

Vi vill verkligen inte ha en husvagn så jag vet inte varför jag drömde att han ville köpa en. Känns onödigt att lägga en massa pengar på en husvagn (inköp, försäkring, skatt osv osv) som man kanske använder en vecka om året. Då kan man lika gärna hyra en stuga eller ta in på vandrarhem eller nått. Så neeeeeeeeeej vi ska inte ha nåååååååååån husvagn!

Imorgon är det åter dags för jobb, 13.30-22. Denna vecka är jag ledig två dagar, annars har jag bara varit ledig en dag i veckan de senaste två veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback