15+0

"En bebis kommer göra kärleken starkare, dagarna kortare, nätterna längre,plånboken mindre,hemmet gladare, kläderna sjaskigare, det förgångna bortglömt och framtiden värd att leva för" //Don Herold


Japp, jag är gravid för er som inte visste det och jag tror inte att det är många av er som vet om det! Idag går jag in i vecka 15+0, är alltså redan i vecka 16. Dock så dröjer det fyra veckor till det är dags för ultraljud. Min barnmorska tror att jag kommer att flyttas så hon tyckte inte att det gjorde något med ett litet senare ultraljud.

Nu mår jag ganska bra, i början av veckan drabbades jag av någon konstig magsjuka tror jag. Spydde och lite annat och mådde tokilla i nästan två dygn. Sen mådde jag bra igen! Verkar som om illamåendet på kvällarna har försvunnit, men det är inget jag saknar.

Beräknad förlossnings dag är den 29/11, men det kanske ändras när vi varit på ultraljud.

JAg ska försöka uppdatera denna blogg lite oftare, men jag lovar inget! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe..Häftigt citat av Don Herold :-D



Hoppas du mår bra..Jag vill se magbild :-D

2008-06-08 @ 21:48:26
Postat av: Linda

Vem är du anonyma som vill se magbild?

2008-06-08 @ 22:27:32
Postat av: Camilla

Spännande :) och grattis igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback