16+1

Förra veckan kände jag små darrningar i magen, har känt det i helgen med. Det är oftast på samma ställe så jag är ganska säker på att det är bebisen jag känner. Äntligen!

Inatt drömde jag att jag födde en pojke i den vecka som jag är i nu. Han var välskapt och kunde till och med le direkt! Det enda han inte gjorde var att äta/amma, så jag "tvingade" honom till att prova och efter ett tag fungerade det perfekt. Det enda jag inte kom ihåg var att jag hade fött honom, hade inget minne av förlossningen, hur den startade osv. Så jag bergärde att få min förlossningsjournal och i den stod det att jag var aggressiv och att de hade funderat på att typ binda fast mina händer i sängen.

Helt knasigt vad man kan drömma konstiga saker! Innan vi gifte oss förra året så drömde jag mycket om bröllopet. Men kom aldrig ihåg vad som hände under vigselakten. :-)

Idag ska jag jobba, 16.30-22. Och jag tror att det är ett bra gäng som jobbar, skönt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Man drömmer en massa när det är något stort som ska hända. jag drömde ofta att jag gick på ica med min bebis (närjag var gravid) & bebisen låg insvept i en blå babyfilt

Postat av: umzacharia

Jag tror att det är bra att man drömmer.Man berarbetar på nåt vis,det stora som ska hända. Man har ju så många tankar omkring det=)

2008-06-24 @ 11:30:16
URL: http://umzacharia.blogg.se/
Postat av: Beatrice

hehe..Ja du..Det är roligt med drömmar. När jag väntade Melvin drömde jag också mycket..Dels drömde jag om otäcka missfall då jag hade ett missfall före hans graviditet. Sen drömde jag om att vi hade en bebis i en babysitter. Det var inte våran utan Patriks arbetskamraters,men hon var liksom våran i drömmen..Hon satt i en babysitter och helt plötsligt hade jag tappat bort både henne och babysittern och sprang runt och letade..Sen drömde jag att vi hade våran bebis i vaggan. Då var det en kompis pojke..Men det roliga var att han var inte bebis utan 2½ år och det såg så galet ut när han låg i våran lilla vagga skratt.. Patrik drömde en natt att vi fick tvillingar,men han fick bara se könet på den ena och det var en pojke.

2008-06-24 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback