shoppat

Jag är så glad! Igår fick jag ett par byxor av en vän som jag kan knäppa, underbar känsla!
Sen idag var jag på H&M och shoppade 2 par mjukisbyxor, 2 par shorts och 1 par långbyxor, härligt att ha byxor som jag kan knäppa!

Tröjor är det inte så akut med som tur är.

Vi köpte även en grästrimmer, hoppas den är bra!

Sen blev det lite matvaror ifrån Citygross och Netto.

Imorgon är det utflyktsdag med klassen, vi ska till naturreservatet Skäralid. Kan nog bli trevligt, bättre än lektioner iaf! Sen på onsdag är det dags för skolavslutning!
Imorgon ska jag även till bibblan och låna hem Camilla Läckbergs senaste bok, ska bli spännande att se hur den är!

Nu ska jag nog leta upp sängen, läsa lite innan det är dags att sussa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback