skolan är slut

Igår slutade jag omvårdnadsprogrammet, fyra terminer med skola och jobb. Är nöjd över mina betyg, fick nämligen 7 mvg och 3 vg. Inga g och inga ig. 

Dagen började med champagnefrukost, givetvis drack jag inget. Dagen avslutades med klassfest och allt vad det innebär med min klass. Jag var fyllechaffis, fick dumpa en klasskompis som höll på att däcka/flippa ut, jobbigt måste jag säga. Men det är inte första gången det blir så när vi festar, vissar vet inte sina gränser. Men överlag så var kvällen rolig, kul att studera onyktra vänner! Jag var hemma vid 1 inatt och kom i säng vid 2. Vaknade i förmiddags av åska, trötthet och huvudvärk med andra ord så kände jag mej bakis.  Lite trist att inte träffa alla vänner lika ofta, för de har blivit mina vänner. Detta är nog den klass som jag kommer att minnas bäst, en klass där man har kunnat slänga käft. Vi har skrattat, bråkat och gråtit ihop. Tack vare denna klass har jag träffat två av mina absolut bästa vänner, Elin och Jessica. Kanske känner de lika, kanske inte. Men det känns som om vi kan prata om allt!  Givetvis kommer vi att träffas och hålla kontakten!

Snart drar sommarschemat igång på allvar och sommaren kommer nog att svischa förbi i en rasande fart!

Nu ska jag fortsätta ladda upp bilder på bilddagboken, sen ska jag nog läsa lite i Sjöjungfrun av Camilla Läckberg.

Kommentarer
Postat av: Karin S N

Grattis till livet som växer och avklarad utbildning!



/Karin

Postat av: Jessica

Ja du är helt klart en av mina BÄSTA vänner, är glad att vi funnit varandra........

2008-06-17 @ 20:08:04
URL: http://busnova.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback