Glad

Idag när jag kom till jobb så fick jag så fin kommentar så jag var tvungen att sträcka lite extra på mej! Pratade med en enhetschef om hur jag mådde nu när jag är gravid, denna chef är även utbildad ssk.
Hon sa att jag såg så glad och välmående ut så hon blev glad av att se mej komma!

Sånt värmer verkligen! Men jag mår faktiskt bra, iaf 90% av alla dagar. Klart man har små krämpor då och då och humöret kan pendla ibland. Men det gör det hos de flesta!

Igår sa en annan på jobbet att jag såg smalare ut i ansiktet. SÅ min kropp har blivit smalare iaf. Får se hur länge vågen är på min sida. Tror dock att jag är tillbaka på inskrivningsvikten på fredag när jag ska till bm, men då har jag ändå inte gått upp något och är i vecka 29. Får se vad de sista veckorna gör med min kropp.
Provade min vinterjacka idag och den passar fortfarande, och jag tror att den kommer att passa tiden ut. Vi har planer på att åka till Gekås i Ullared, men jag tänker inte köpa en massa nya kläder till mej. Om inte min vinterjacka passar när vi åker så köper jag nog en större fleecejacka och kanske jag får leta efter långärmade tröjor.

Varje dag har varit lite av en julafton denna vecka, har fått hem traderavinster och än har jag varit nöjd med vartenda plagg. Idag vann jag en overall och hoppas den är lika söt IRL som den var på bilden i auktionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback