Typiskt!

När jag får en gångs skull är super nyfiken på min lönelapp så får jag så klart inte den dagen innan lönen ska trilla in, så himla irriterande! Skulle inte förvåna mej om det är något strul!

Idag fick jag iaf frågan om jag ville gå på en rad oktober ut, självklart vill jag det. En 75% tjänst så det blir nog lagom, sen i november får jag nog fokusera på att jag ska föda barn! Men jag tycker att det är skönt att jobba så länge jag kan och orkar, kroppen säger ju ifrån när det är dags att ta det lugnt. Sen har jag schyssta arbetskamrater som hjälper mej om de kan!

Funderar på att åka och shoppa byxor till mej på fredag, får se om jag pallar! Men jag är i behov av byxor, för nu har magen växt!

Jag sover sisådär om nätterna, drömmer massor av knasiga drömmar, men inte några bebisdrömmar konstigt nog!

Imorgon ska jag jobba 14-22 sen är jag ledig till på måndag och jag tänkte hålla helgen ledig faktiskt. Kommer upp i 126 timmar denna månad så jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till viket, skit bra ju! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback