3 månader

Lukas blir 3 månader idag och det firade jag med att shoppa kläder! Blev 2 mössor, 2 par strumpor och 5 bodies, man får passa på när man har trevliga rabatter att utnyttja! Till mej så blev det en top och ett par byxor.

Hemlige Arne och jag kom precis överens om att det är 9½ månad kvar till julafton!

Lukas fick lite feber igår av vaccinationen och har haft lite feber idag med så det blev lite alvedon innan han la sig. Idag somnade han 22.30! Inatt sov han 22.45-04.30, somnade om innan 5 och vaknade igen 9. Fler sådana nätter tack!

Idag köpte jag mej en bröstpump för de senaste dagarna har mina bröst nästan exploderat och det gör så jäkla ont när de är sprängfyllda. Ska pumpa ut mjölk och frysa in, kanske vi flaskmatar honom en vacker dag. Men vi får se! Om en månad kan vi börja ge smakisar!

BVC-sköterskan sa igår att vi behöver inte komma förrän han fyller 4 mån, för han ökar så bra i vikt och växer som han ska. Men jag kommer nog att kontroll väga och mäta om 14 dagar iaf!

Jag ska beställa tid till klippning, börjar bli långhårig! Ska även beställa tid hos optikern, dags för nya brillor! Tänkte gå till Specsavers.

Hmmmm, har jag något mer att svammla om? Nej, jag tror inte det!

Jo, varför är det så jobbigt att lägga in bilder i bloggen?

tigger! skärm



3 månader!


Kommentarer
Postat av: Hemlige Arne =P

Tiggermössan är bara så söt! Vi har några stiliga boys till våren =) fast det har vi ju alltid så kvittar det vad dom har på sig.. Elefantbodyn är häftig, blev kär i den direkt! hihi

2009-02-27 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback