Efter

Lite efter med bloggandet men det har inte hänt något direkt intressant iaf!
I torsdags var jag hos bm på efterkontroll och Lukas fick hänga med för Kristian jobbade. Men det gick bra och allt såg bra ut. Jag ska ringa och fixa så jag får hem min förlossningsjournal från HElsingborg, fick en förkortad journal med mej hem men jag vill ha hela journaltexten.

Efter besöket så åkte vi hem till Jessica och Patrik, NOva var på dagis. Där fick vi god fika och trevligt snack! Lukas fick inviga deras bebisvagn :-)

Igår var jag och Lukas hos min körledare/granne och övade på en sång som ska sjungas på dopet som infaller om en vecka. Sen åkte vi hem och fixade cup cakes som jag skulle ha med mej på körfesten som var igår kväll. Som alltid var det himla trevligt på festen, god mat, gott sällskap och mycket skratt! Lukas sov gott i allt stim, hade med mej vagnen. Vi körde hem lite efter midnatt och då fick jag väcka Lukas för att få på honom overallen och sätta honom i bilstolen. Jag trodde att han skulle vara vaken i flera timmar inatt men han somnade vid 1.45. Sen vakna han igen vid 3.30 och sov sedan oroligt. Vid 5 nös han en massa och jag tog upp honom för att byta blöja. Han nös en hel del och lät lite snörvlig men det syntes inget direkt snor. Han och jag slumrade vidare, vid 10 vakna vi igen. Jag fick byta på honom för hela pyjamasen hade blivit blöt. Vi la oss igen i sängen för att jag skulle amma och så tänkte jag att vi kunde mysa lite i sängen. Bara ligga och dra oss lite, men vi somnade om och vaknade igen kl. 13, helt otroligt! Men jag var pigg för en gångs skull! Det var bara att stiga upp äta lite frukost, fixa till Lukas och sen kom Kristian hem. Jag bytte om osv och sen åkte vi på kalas hemma hos Kristians bror. Lukas var lite kinkig, hungrig och lite snörvlig. Han har kinkat lite här hemma med men nu sover han. Får se om han sover för natten eller om han vaknar snart igen. Inte lätt att vara lite snörvlig när man är så liten! Jag får väl lägga mej snart jag med, vet ju aldrig när Lukas vaknar och hur natten kommer att bli. Jag hoppas iaf att han inte blir sämre.

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är lite jobbigt när dem små är sjuka. Hoppas Lukas kryar på sig till nästa helg.

2009-02-08 @ 13:44:32
Postat av: Jessica

Det var roligt att ni kom jag ser framemot lördag, kramizz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback