mardröm

Inatt hade jag en dröm, en amrdröm vill jag nog kalla det. Jag blev inte jagad av monster, inte våldtagen, inte misshandlad men det var ändå en obehaglig dröm. Jag drömde att Kristian ville skilja sig för han hade hittat en ny tjej och de skulle ha Lukas varannan dag, så de tog honom ifrån mig direkt. Usch, inte alls skoj i den drömmen kan jag säga. När jag vaknade så blev jag så lättad att mina två älsklingar sussade gott sidan om mej! Lukas som låg närmst fick en puss i nacken.

Märks på Lukas kläder att han växer för nu helt plötsligt passar 62 brallorna ganska bra. Lite långa och lite stora i midjan. Gäller att använda alla kläder nu innan han växer ur dem!  Det ser ut som att han har lång överkropp och korta ben, men det kan ju ändras med tiden. Kristian har korta ben och jag har långa ben.

Lukas har precis vaknat från sin lilla lur så nu ligger han och gymmar! Kul att han gillar att ligga på rygg och spralla lite. Magläge gillar han inte så där supermycket men han är så stark i kroppen så jag är inte ett dugg orolig. De märkte på bvc igår att han är stark för de hade lite problem att räta ut hans ben när han skulle mätas!

I eftermiddag kommer svärmor och min mor hit, ska fixas lite inför dopet. Kristian är och köper bröd till smörgåstårtorna och han har hämtat nyckeln till församlingshemmet. Får se om vi dukar idag eller imorgon. Hade varit skönt att få upp drickat och sånt till församlingshemmet iaf.

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Hoppas ni får en jättefin dag, kramar,,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback