Skrik

Ikväll skrek Lukas en massa innan jag äntligen fick honom till att somna till i vagnen så jag kunde lägga honom i sängen. Varenda gång jag la honom ner så skrek han, fick han sitta i knäet blev han lugn. Men satte vi oss i soffan så skrek han, antagligen för varmt. Så jag gick runt med honom och då blev han nöjd. Jag erbjöd honom bröstet ifall han var mer hungrig men han vände bara bort huvudet så hungrig var han inte. Antar att han var övertrött och inte kom till ro. Men vagnen gick bra och så körde jag den lite fram och tillbaka och då somnade han till. Nu ligger han i sin säng och verkar sova, hade han börjat skrika igen hade jag klätt honom varm och sen tagit en promenad. Tur han inte är sån här varje kväll!  Han verkade inte ha ont i magen heller, han hade väl bara en massa skrik som ville ut! Man kan ju inte somna med en massa skrik i magen!

Nu tittar jag på Dallas, igen! Måste varva ner lite och sen ska jag sova. Hoppas jag somnar fortare idag än andra kvällar, har svårt att somna nu för tiden fast jag är trött. Vet inte vad det beror på.

Kommentarer
Postat av: Hemlige Arne =P

Du å din Dallas hihihi



Skrik i magen ska släppas ut! Det gör R när något inte passar! =)

2009-03-01 @ 09:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback