bowling

Jag och Lukas var nere i bowlinghallen ikväll, han var ganska nöjd i bilbarnstolen den första halvtimmen, men sen var det inte skoj längre. Jag fick iaf tränat lite och träffade lite vänner!

Nu ikväll har Lukas haft mycket vakenperiod känns det som, suttit i sin sitter och snackat en massa. Han tog en liten power-nap innan. Hoppas han kommer till ro tidigare inatt än natten till idag. Men jag ska inte klaga, finns de som har det värre om nätterna än vad vi har!

Får se vad vi ska sysselsätta oss med imorgon, Kristian jobbar nämligen dubbelt så han åker till jobb vid 13.30 och kommer hem lördagmorgon vid 6.30. Funderar på om jag ska köra till Höganäs, Jessica ska låna en skolbok så slipper jag posta den. Sen kanske man kan ta en promenad vid havet om det inte är föööööööööör kallt. Blir lite enformigt att gå samma runda här hemma hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter mysigt med promenad vid havet!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback