höganäs

Jag och Lukas åkte till Höganäs idag, blev en promenad vid havet och sen igenom en bit av Höganäs. Det blåste kallt men det var himla skönt att promenera där. Synd att man inte har lite närmre till havet, saknar det ibland. Men så klart jag trivs i Oderljunga med min familj!

Efter promenaden gick vi upp till syrran, hon och hennes hund vad så klart med på promenaden! Vi satt och snacka lite, bytte blöja på Lukas och han passade även på att äta. Sen kom min bror till syrran en sväng, snacka lite innan han skulle vidare till tvättstugan. Syrran följde med till citygross och efter vi hade shoppat lite så dumpade jag henne hos sej. Jag och Lukas körde hem och anlände till Oderljunga strax efter 20. Så fort jag stängde motorn vaknade Lukas och gallskrek, då var han så klart hungrig. Han fick skrika ett tag för jag var tvungen att lasta in sakerna från bilen till huset, lite svårt att ta med sej en barnvagn, en bilbarnstol och matkassar i ett svep. Nu ikväll har han varit kinkig, han skrek massor precis och ingenting dög. Jag tänkte att då kollar vi blöjan igen, la ner honom på skötbordet och vips så vart han glad och log massor, knasiga unge! Det var bara liiiite kiss i blöjan men jag bytte den iaf och nu sitter han nöjd i sin sitter. Ska bli spännande att se när vi somnar inatt. Tänkte låta han spralla av sej lite innan vi siktar på sängen.  Men han ser trötter ut så vi blir nog inte uppe så länge till.

Imorgon är det lördag, får se om vi tar en promenad imorgon med. Kristian lär sova eftersom han jobbat dubbelt. Sen ska han jobba natt igen imorgon och på söndag, hans ordinarie skift.

Kommentarer
Postat av: umzacharia

Hej! Nu ska jag gripa efter ett halmstrå...heheh. Visst har du kollat på Anne på Grönkulla? Jag försöker komma på en annan series namn,som jag skulle vilja se. Jag tror att den utspelar sig typ på samma plats,eller på nån ö. Känns som att Prins Edwards Island klingar nåt...men är inte riktigt säker. Samma tids epok.....Handlar om några syskon som hamnar i en släktings familj tror jag..... Vet du vilken jag menar?? Ja,som sagt är det ett halm strå ;)

Postat av: umzacharia

Du skulle hört av dig och sagt att du var i Höganäs. Så hade man kanske fått en skymt av Lukas =)Ja,och av dig oxå,såklart=)

2009-01-17 @ 17:04:47
URL: http://umzacharia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback