Kallt

Ja, ute är det kallt men det är skönt framför braskaminen!
Lukas ligger i sin vagn och jag hoppas att han sover lite snart, han har nu varit vaken i 5 timmar utan att ha sovit. Jag som trodde att små bebisar sover mycket, men det stämmer inte riktigt på vår grabb. Men han skriker inte så värst mycket så det är skönt!

Snart rasslar det till ibland födelsedagarna. Fyra födelsedagar inom loppet av två veckor. Jag har iaf hittat vad jag önskar mej i
present av min make, på ena brickan ska det står Kristian och på den andra Lukas. Får väl se om jag får det jag önskar mej!

Jag har iaf fått tag i en begagnad sjal, en tricot-slen . Ser fram emot när den kommer till vår brevlåda! Ska invigas ganska omgående efter jag har fått hem den! Tror att jag har gjort ett bra val. Kikade på en babybjörnsele och de är dyra och klarar väl av typ 12 kg. Sjalen jag har köpt klarar av 20 kg,  och kostar bara 1/3 av vad en ny babybjörnsele kostar.

Om en vecka är det dags för ett besök hos BVC, ska bli spännande att se hur mycket han har växt.


Kommentarer
Postat av: josefin

jag hade kunnat hjälpa dig, om du ger mig en lätt beskrvining och inte allt för invecklat! :p

Postat av: umzacharia

Så fina halsband. Jag blev minsann själv sugen på ett sånt=)

2009-01-06 @ 11:22:15
URL: http://umzacharia.blogg.se/
Postat av: Angeline

Ska nog önska mg likadant halsband till min födelsedag =)



Jag har en sån babybjörn bärsele till Rasmus å har använt den en gång.. Å skulle absolut inte bära omkring ett barn som väger 20 kg (min dotter väger 17 å inte orkar jag bära på henne).. Räcker med Rasmus 8 kg!

2009-01-07 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback