Kväll

Äntligen sover Lukas efter att ha kinkat lite ikväll, men jag är glad att han inte skriker i flera timmar. Idag var det nog lite magknip som var problemet, han fick sina magdroppar lite sent idag. Men nu ligger han iaf i sin säng och jag ska avrunda min kväll och lägga mej i sängen och läsa lite, måste ju koppla av lite själv. Har jag tur så sover han några timmar nu.
Annars får jag turen att mysa med min son.

Imorgon ska jag till apoteket och köpa nya magdroppar för de tog visst slut ikväll. Ska se om jag hittar någon bra hudlotion till mej själv, är så torr i huden sen jag började amma. Torr i huden och törstig, det blir jag av amningen iaf. Sen är de ganska avkopplande att amma, jobbigast är när jag måste amma offentligt. Därför gillar jag köpcentrum och andra ställen som har amningsrum. Jag stör ingen med amningen och jag behöver inte känna mej blottad.

Jag är faktiskt lite orolig inför läkarbesöket på tisdag, inte för att jag tror att det är något allvarligt men jag vill ändå inte att Lukas redan ska behöva besöka läkare och sjukhus, han är ju så liten! Men det blir nog bra, hoppas på en bra läkare iaf!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tror det kommer gå jätte bra på tisdag....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback