kväll

Jag fick höra av min körledare att Lukas hade charmat tanterna i bänkraderna. De tyckte att det var så trevligt att jag hade mitt barn i famnen och gungade när vi sjöng. Inte mycket som krävs för att roa kyrktanterna. :-P

Lukas har sovit en hel del idag, och när han har varit vaken så har han snackat en massa! Han var med mej nu ikväll och tittade på fillmen Fighting temptations. Vi såg den i kören, en del av oss var där iaf!

När vi kom hem så blev jag sugen på chokladpudding så det ordnade jag snabbt och lätt. Jag är förvånad att Kristian inte har tagit något ännu för han älskar chokladpudding. :-)

Jag har varit slarvit och druckit för lite idag så nu ska jag dricka massa vatten. Behöver mycket vätska för att producera mjölk till min son.

Vi ska snart lägga oss här. Ska amma Lukas i sängen och läsa i Vit Oleander. Den verkar helt okej än så länge, har bara läst 50 sidor, men jag började med den igår kväll, har inte hunnit läsa så mycket idag.

Kommentarer
Postat av: Angeline

En liter vatten bör man dricka var dag om man ammar läste jag på nätet. Då e de bra med kolsyremaskinen för rent vatten är inte så gott men bubbelvatten går alltid ner!

2009-01-12 @ 13:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback