Promenad

Nu har jag tagit på mej mitt underställ, lagt in ved i kaminen så vi har det skönt när vi kommer hem.
Ska klä på Lukas och sen ska vi ut på långpromenad, solen skiner för en gångs skull så det gäller att passa på. Tror att det är -1 grad så det är skönt väder ute, om det nu inte blåser kallt. Men givetivs åker mössa och vantar på!

Lukas kommer jag att bädda ner i sin vagn, så bara näsan sticker upp!

Vi testade Huggies blöjor inatt och de läckte minsann inte, dessutom är de tunnare och smidigare än liberos. Libero blir det på dagtid eftersom vi har mååååånga liberoblöjor hemma.  Det är synd att man inte kan köpa provförpackningar av blöjor, rä iaf glad att Huggies fanns i 30-pack. Men det hade varit bättre med 10-pack, för då hade man kunna köpa några sorter för att prova ut den sort man gillar bäst.

Kommentarer
Postat av: Angeline

Jag sa ju att huggies är bra =) Tur ni hitta nåt som passa lillkillen =)

2009-01-15 @ 16:10:26
Postat av: zezze

Ja huggies e en favvo här osså. Tycker de både e bra o söta.

Hopps allt e bra med er!

Ta hand om er! Puss o Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback