Somnat

Nu har Lukas somnat i sin babysitter, får se hur länge han sussar. Tror nog att han vaknar om ett tag och är hungrig.
Jag försöker dricka en massa vatten så att jag producerar mer mjölk, ju mer dricka ju mer mjölk får jag i brösten.

Idag har vi ätit tacos, mums mums!

Jag funderar på om jag och Lukas ska bege oss till någon klädaffär i veckan som kommer, måste köpa lite pyjamas. Har bara två st pyjamas i strl 62/68. Har jag tur så är det fortfarande lite rea i butikerna!

Imorgon ska jag till kyrkan för att sjunga, ska vara där klockan 10. Hoppas att Lukas sover sig igenom allt eller att han iaf inte blir hungrig. Får väl försöka amma honom innan gudstjänsten börjar klockan 11.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh vad härligt att få sjunga!

Längtar verkligen till den dag jag kan börja igen.

Eftersom att Patrik jobbar i kyrkan så är han oftast där då det är större konserter så då har inte jag möjlighet att vara med tyvärr. Men när barnen är större så kanske. Mina körledare har då planterat ideér i mina barns huvuden om att dom vill sjunga i kören när dom blir större,och dom brukar säga att dom ska det skratt..



Alltid när Patricia får nya kläder och känner sig fin så säger hon.."Åhhhh..Nu kan jag sjunga på pappas jobb" :-D

2009-01-11 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback