Tradera

Jag som så många andra sitter nog och tittar en del på www.tradera.se, på jakt efter trevliga fynd. Men ibland svimmar jag nästan när jag ser medlemmar som tar hutlöst mycket i porto, alltså mer än vad det kostar att skicka saken. För inte kostar det runt 60:- att skicka ett par brallor, eller nästan 30 kronor att skicka en liten body.
Nu är jag dock på jakt efter en pyjamas till Lukas, han har en brun pyjamas ifrån polarn och pyret som är himla skönt och smidig. Vill ha en likadan fast en storlek större, får se om jag hittar en på tradera för jag köper inte po.p kläder till nypris! Jag kan tänka mej att lägga lite pengar på bra vinter- och regnkläder när han blir lite äldre, då när han börjar slita på kläderna lite mer. Kan även tänka mej att lägga pengar på bra skor när han börjar använda det.

Idag var Lukas och jag i kyrkan, det gick bara bra att ha med honom. Han sov mest i min famn! Vi ska på kören ikväll kl 19 men idag ska vi bara titta på film, men det kan vara trevligt det med!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker också POP är för dyrt till småttingar, men jag rekommenderar vinterkläderna tills han blir större, de är super bra jag är nöjd med Novas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback