Folk snackar skit om mej på internet utan att känna mej, det är lågt!


Jag uppfattas visst som en sarkastiskt, ironisk, besserwisser som är världens bästa mamma, bättre än alla andra.

Jag är ingen besserwisser, jag vet inte bäst. Jag vet att jag är den bästa mamman Lukas kan ha.

Ironisk humor har jag.

Ni som inte avsagt er bekantskapen eller tänker göra det  kan ju kanske förvarna mej om hur ni uppfattar mej, innan ni blir sura och förbannade. Berätta hur ni uppfattar mina kommentarer som.

Jag vet inte varför folk uppfattar mej som en besserwisser. Kanske är det de som har kasst självförtroende/självkänsla som inte klarar av att man säger sina åsikter. Det är iaf jävligt sårande att se hur folk snackar skit om mej när de inte ens känner mej. Jag kan inte hjälpa att jag har lyckats få bra självkänsla/självförtroende, eller att folk uppfattar mej som stark.

Men nu skiter jag i om du som snackar skit om mej läser detta, hoppas du mår bättre nu.





Kommentarer
Postat av: Annika

Var det en tråd på familjeliv eller? Finns många där som dömer andra så snabbt. Trist.

2009-07-11 @ 14:21:51
Postat av: Elin J

Du är INGEN besserwisser, du är bra! Och ja, du är den bästa mamman Lukas kunde få, om någon säger nåt annat är de bara avundsjuka!

Postat av: CiliaH

Vet hur det känns... Jag hade ju attitydproblem enligt vissa... som inte heller känner mig. Jag tycker i alla fall inte att du är någon besserwisser.



KRAM PÅ DIG!

2009-07-11 @ 20:16:05
URL: http://ugglehuset.wordpress.com/
Postat av: Angeline

Ja jag är iaf inte sur =P Tänkte bara säga det hihi!



2009-07-12 @ 09:56:34
Postat av: Ilona

Fy vad trist!! Jag uppfattar dig som en människa med båda fötterna på jorden, i alla fall. Det är det minsann inte alla som har.

2009-07-12 @ 13:30:26
URL: http://umzacharia.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Skit i såna människor! Du är stark,var stolt över det!

2009-07-16 @ 22:39:49
Postat av: Anna

Ta inte åt dig. Sådana som snackar skit kan inte vara annat än avundsjuka!!!!



KRAM!

2009-07-17 @ 19:03:11
URL: http://anna.rundkvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback