sooooooooool!

Ny vecka igen, om några veckor så ska jag jobba! Känns konstigt, skönt, nervöst, ja allt!

Igår firade vi svärmor på mors dag, min mamma firar inte mors dag men jag köpte ändå lotter till henne så de ska jag och Lukas lämna idag. Blir en trevlig promenad i det varma vädret. Lukas är även idag klädd i shorts och linne, varmt ute ju! Har honom inte i solen, man får hålla sig i skuggan när man har småbarn. Ska ta med dricka till oss båda. Min mor har inte kommunalt vatten och jag vågar inte ge brunnsvatten till honom, vill inte ha en bebis som är dålig i magen!

Jag tror han kommer att slockan på promenaden till min mamma.

Iaf så somnade han på vägen hem från kören igår, sov lite länge. Men han vaknade iaf så jag fick i honom gröt, ny blöja och pyjamas. Han somnade igen klockan 23 och sov till 9.30 utan att äta. Jag stoppade in nappen en gång och det var tidigt imorse. Hoppas hans sovrutiner håller sig så här ett tag till!

Nej, nu får vi nog ta och röra oss för Lukas är inte glad, han är trötter!

Kommentarer
Postat av: Fru Cullen

Shorts å linne är lagom. Rasmus hade det + solhatt på våran prommis. Han sitter så bra i scootern å jag har mitt lilla kikhål i sfletten så jag kan spionera på honom =D



Ge Lukas en kram från Tant Angeline med den roliga snurrleksaken hihi =)

2009-06-01 @ 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback