Sugen

Idag blev jag så sugen att se en av mina favoritfilmer men man kan inte hinna allt på en dag. Filmen jag talar om är Mamma Mia! Underbar film, rolig, sorglig och handling som gör att man inte behöver anstränga sej en massa för att hänga med. Sen är ju musiken bra, det är ju ABBA! Det bästa av allt är att man ska verkligen lyssna på låttexterna, de berättar mycket och sen är ju Meryl Streep helt underbart bra på att visa känslorna när hon sjunger!

Jag har en liten tanke på att bjuda hit Jessica och Elin O en kväll när Kristian har tid att fixa igång med projektorn osv. Jag tror inte de är sena på att tacka nej!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fniss;)



Vill gärna sen den:) Så jag är med på erbjudandet,hihi lite chips & massa cola & er:) = Perfekt

Postat av: Jessica

älskar denna låten förresten

2009-03-12 @ 17:02:14
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Aileeen

Jag kommer :D

2009-03-12 @ 19:28:28
URL: http://aileeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback