Fest

Igår åkte vi till Perstorp på vårfest eller festival eller vad den kallas! Vi åkte ner vid 16 och körde hem till min mamma vid 21-tiden och var inte hemma förrän runt 23.30, Lukas gnällde inte på hela kvällen. Har vi en underbar son eller har vi en underbar son!

Jag köpte ätklar gröt till honom som han fick när vi lyssnade på lite underhållning, första gången han smakade den och han åt halva burken! (alltså innehållet), sen fick han en portion gröt när vi kom hem och så ammade han, sen somnade han vid midnatt. Sov till 5.15 och åt sen somnade han om, jag fick över honom i hans egen säng. Sen sov han vidare till 8.30, kom över till vår säng och sov vidare till 9.30

Vi ska ner till festivalen idag med för jag ska sjunga med kören kl 14. Sen stannar vi nog kvar ett tag till, det lutar åt det iaf.

Imorgon är det mors dag och vi ska iaf inte till min mor för att fira, för hon firar inte det och jag har frågat och hon brydde sig inte om det när hon inte kunde samla alla barnen samtidigt. Hon har redan fått mors dags present ifrån sin sambo, så hon var nöjd. Vet inte om vi ska till svärmor, har inte hört något men ska fråga henne idag när hon kommer. Jag tror inte jag blir firad heller, men det känns som det kvittar. Lukas och Kristian uppskattar mej varje dag och inte bara en dag om året!

Nästa vecka vill jag iväg och köpa present till William så jag har det gjort, man vet ju aldrig när han vill bestämma date! Sen ska jag köpa en skötväska, den vi har har gått sönder i dragkedjan, och jag orkar inte reklamera den. Har sett en väska på stadium som bara kostar 99:- så jag ska studera den och se om jag gillar den. Var inne på en sån redan innan Lukas föddes, för den väska som tillhör vagnen är så sladdrig och knasiga fack på insidan. Hade inte köpt en sådan, men eftersom vi fick den på köpet så har vi nöjt oss med den.

Glad pingst!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill oxå ha ny skötväska vår är kass....



Ang date så ser William fram emot besök snart:) Hojta när ni har tid!!!



Hoppas det gick bra att sjunga idag.

Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback