Lördag

Det är lördag kväll och jag har inte gjort mö idag. Jag har tvättat två maskiner iaf, och mer blir det nog imorgon.

Snart är det ESC, den ska vi se på hemmabion, alltså projektorn och stora duken!

Lukas vaknade inatt kl 4.45 (han somnade vid 22) och sen var han vaken till 5.30 (berodde nog på att jag bytte blöja på honom). Sen vaknade han igen vid 8, och sen klev vi upp eftersom han lassade.

Imorgon förmiddag ska jag och Lukas till kyrkan, jag tar med honom för jag vet att han gillar när vi sjunger. Vi ska vara i kyrkan kl 10 och är väl hemma igen efter 12 nångång.


Jag har en massa åsikter jag vill skriva ner men jag gör inte det för folk tar bara åt sig, så då är det bättre att hålla käft kanske.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar dina åsikter, you know it....



kramizzzz

Postat av: Fru Cullen

Nej för tusan, skriv du! Ju mer du skriver, desto mer har jag ju att läsa! =D

2009-05-17 @ 19:17:21
Postat av: Anna

Vad tyckte du om schlagern? Sverige var pinsamt dåliga tyckte jag. Vi borde ha skickat dit EMD, Alcazar eller Måns istället - då hade vi bergis hamnat på topp 5 i varje fall. :-)

2009-05-18 @ 18:59:55
URL: http://anna.rundkvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback