Trött

Har ju inte skrivit på ett tag men rätt låt vann iaf ESC!

Igår var jag och Lukas på babycafé, han tittade fascinerat på andra bebisar och verkade gilla att vara där. Så vaknar han i tid nästa onsdag så åker vi på café igen. Han satt själv på golvet en rätt lång stund, lekte med en bil.

Idag var vi i Åstorp hos Angeline, så nu har jag träffat hela familjen Hedén! Mycket trevligt var det! Alle (angelines äldsta grabb) var så kär mot Lukas, skoj att se! Jennifer såg busig ut, som en liten trollunge! Rasmus började gråta så fort han såg mig men jag tog det inte personligt, han var så rar med! JA, Angeline och Anders är ju också trevliga! Jag och Angeline har nog inte träffats sen nian typ, och det är mååååååååååååånga år sen!

Lukas fick tre kassar med kläder som Rasmus har växt ur, det tackar jag väldigt mycket för! De flesta kläderna är i strl 74/80 så i sommar eller till hösten passar dem iaf! Om han nu inte växer så det knakar helt plötsligt. Lukas var trött efter vi hade varit på fikaträff!

Lukas satt även bra hemma hos Angeline och lekte med Rasmus leksaker. Men han sitter inte lika bra hemma, varför vet jag inte. Jessica tror han vill imponera på andra och visa att han kan sitta :-P  Rasmus har iaf en leksak som jag ska se om jag kan hitta till Lukas. Han verkade gilla den och blev lite arg när det inte gick som han ville!

Jag körde inom ica när jag skulle hem, var sugen på lax och så skulle jag köpa majskrokar till Lukas. Ikväll fick han smaka sin första majskrok och han verkade gilla dem. De smälter bra i munnen så man behöver inte oroa sig för mycket att de ska fastna i gommen osv. Det var skoj att se honom själv komma på att de gick att äta. Även jag tycker att dem är rätt goda!

Lukas tycker att hans kompis ska komma ut ur Jessicas mage nu!

Mina tankar går fortfarande till de anhöriga till de avlidna i Viken, de som dog en misstänksam död. Kanske var det en gasläcka, tragisk olyckshändelse. Iaf så går mina tankar till de anhöriga som jag känner lite grann, umgicks en del när vi var yngre.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaa det tycker jag med:(



Roligt med massa kläder.



Verkligen jätte tråkigt det som hänt i viken :(



KRAM

Postat av: Fru Hedén

Kul att kläderna uppskattas =)

Lukas var så duktig så! Klart han skulle impa ;) Du får ut å ragga leksak en dag, den är poppis här =) Även kul å springa i gåstolen å ha leksaken som fotboll!

2009-05-22 @ 11:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback