3 steg

Idag när jag höll på i sovrummet hörde jag att Lukas pysslade med något, jag gick ut i hallen för att kolla och då hade han klättrat upp tre steg i trappen. Ja, vi har grind, nej, vi hade lämnat den öppen igår kväll men jag trodde den var stängd. Som tur var så hände inget mer än att Lukas visade att han kunde klättra i trappan.

De ringde från jobb idag och undrade om jag kan jobba. Kristian jobbar eftermiddag men jag ringde min mamma, var tvungen med snabbt beslut därför jag ringde min mamma, för jag vet att hon är hemma idag. Hon kommer iaf hit vid 15.30 och ska vara här tills vi kommer hem från jobb. Jag jobbar 16.30-22. Blir inte många timmar men iaf lite pengar och jag kan ta en fp-dag mindre. Hoppas jag kan jobba mer innan han fyller 1, sen är jag tvungen att ta minst fem fp-dagar i veckan och då blir det svårare att jobba.

Imorgon ska Lukas få kladda med fingerfärg, det ska bli så roligt att få se honom kladda!

Jag älskar hösten, speciellt dagar som den här! Lite kylig luft och en sol som skiner!

Jag är lite avis på svägerskan som ska till ge-kås på torsdag, men snart är det vår tur!

Idag har jag samlat ihop Lukas kläder i strl 62, dem ska William få låna! Känns bra att de kommer till lite användning än att bara ligga i kassar här hemma! Ska komma på ett bättre sätt att förvara dem, det bästa hade nog varit vakumpåsar.

Igår var jag och Lukas på linedance. Han fick sitta i vagnen till han ledsnade och sen hade jag honom i famnen! Det är varmt och lite tungt att dansa med en kille på 9,5 kg i famnen, men det går! Ibland underhåller Aase honom, och ibland Lenita. Ja, två av mina vänner som också dansar linedance!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi trappen är spännande:)



William tackar för att han får låna, ja jag med;)....

KRAM

Postat av: Angeline

Bus-Lukas :) Dom är så snabba dom små liven!



Tack för du kommenterade min blogg, det värmer när man vet att ngn tänker på en :) Kramar

2009-09-29 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback