Babysång

Idag ringde jag till pastorsexpeditionen kl 8.50 skulle höra om där var plats på babysång, och det var det och började idag, kl 9.30! Så det var bara till att ge Lukas gröt, klä och sen köra. Men vi kom i tid! Det var trevligt på babysången, skönt att komma hemifrån en stund. Det varar 9.30-11, och då fikar man med!

Sen åkte vi hem, busade och myste. Jag gjorde middag och Lukas mmmmmmm:ade efter varje sked! Och då åt vi kycklingfile som jag fixat i ugnen, potatis och sås, inget märkvärdigt med andra ord. Kul att han gillar hemlagad mat!

Sen kl 18 körde jag till linedancen och Lukas fick hänga med idag, för Kristian skulle på möte och sen vidare till jobb, han jobbar natten. Men det gick bra att ha med honom, han är ju ingen gnällepelle direkt! Han satt i vagnen för det mesta men sen några gånger ville han vara i min famn för han ville se/vara med i dansen, skoj men tungt! Nu kan jag fyra danser, skoj!

Imorgon har vi inget inplanerat förutom ett styrelsemöte kl 18. Är det bra väder så blir det nog en sväng med vagnen.

Nu ska jag se om Lukas har somnat så jag kan slöa i soffan ett tag!

Kommentarer
Postat av: Ilona

Låter som du har ett fartfyllt och trevligt liv=) Är danserna svåra att lära sig,typ kombinatinerna osv? Hur gammal är Lukas nu?

Postat av: Annika

Det brukar i regel ta ett par-tre veckor innan man får kläderna. Belv förvånad när hon sa att dem kommer nästa vecka. längtar

2009-09-10 @ 15:55:52
URL: http://www.anniee80.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Jag köper min vaniljparfym hos Yves Rocher. De har bl.a butik i Göteborg, om man inte vill beställa på postorder förstås:)

2009-09-14 @ 16:42:16
URL: http://cissivarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback