Ny färg!

Ja, nu har jag färgat och slingat mitt hår, det blev så snyggt! Färgen är typ mahognyrött och slingorna i luggen är honungsfärgade typ. Ganska breda slingor. Jag trivs och känner mej snygg! Och det är väl huvudsaken? Inte ska man fega med sitt hår, det växer ju ut igen. Och det är trist att alltid ha samma frisyr!

Och jag är glad för det verkar som att Lukas har förstått det här med lära-gå-vagn. Vi köpte en som spelade men den lyckades han välta över sig och vill knappt hålla i den sen dess. Han kan leka med den men vill inte hålla i den. Så vi köpte en klassis lära-gå-vagn på IKEA och den gillar han att hålla i. Och idag går han med den, jag hjälper honom igång med den men sen går det bra! Det går ganska fort när han har fått upp farten så ibland hänger inte hans ben med, så man får vara med när han traskar runt. Kul att det går framåt iaf! Han har även börjat gå igen när man håller honom i händerna, skoj skoj!

Jag tror han är i ett utvecklingssprång, mycket som hänt på kort tid.

Hmmm, det känns som om jag börjar bli förkyld. Men imorgon har jag inte tid att vara förkyld för då ska vi på dop! På måndag är det linedance, men efter det så kan jag bli förkyld!

Kommentarer
Postat av: Angeline

Håller med, inte ska man fega :) Du passa jättebra i både färg å frisyr. Funderar på å låna ett av dina foton å ta med mig till frissan i byn :P Så jag kan bli lika snygg!

2009-09-05 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback