Årets första bokköp!

Nu ikväll skickade jag iväg min första bokbeställning för i året 2008. Jag hade nämligen ett presentkort på adlibris som snart skulle gå ur datum. Det jag beställde var en familjenshjälpredakalender. Bra att ha fast vi bara är två i familjen. Men eftersom jag både jobbar och pluggar så är det bra att skriva upp tiderna där så maken kan se vart jag möjligtvis befinner mej. Plus att jag har koll på vart han befinner sig!

Sen beställde jag även en pocket till mig. Den vidunderliga kärlekens historia av Carl-Johan Vallgren. Jag har hört mycket gott om den och den verkar bra när man läser om den.

Någon som läst den och kanske har en liten åsikt, utan att avslöja allt för mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0