Lååååååååååångt

Jag och Lukas blev dumpade i Perstorp idag, vid torget i Perstorp. Jag gick inom biblioteket och ica, sen blev det raska steg mot Oderljunga. Jag gick på grusvägar hem för jag går inte på landsvägen med barnvagnen.

Vi stannade till hemma hos min mamma för Lukas ville träffa sin mormor lite. Men idag var inte mormor rolig att vara hos, han började gråta så fort hon höll honom. När han var hos mej kunde han skratta åt henne osv, skumma unge!  Han fyllde blöjan rejält så jag är glad att jag tog med mej extra kläder.

Sen knallade jag hem, och efter några meter dog min mp3-spelare. Men det var ganska härligt att lyssna på fågelsången och se solen sakta dala neråt. Vi hann iaf hem innan det blev mörkt. Lukas sov hela vägen hem och vaknade så fort vagnen stannade här hemma.

Vi var hemma runt 20-tiden. Klockan 22 somnade han, helt utmattad! Man blir trött av all frisk luft!

Imorgon ska jag och Lukas till Tyringe, ska hem till en kompis. Vi ska så klart ut på promenad!

Jag ska leta upp ett måttband, måste ju mäta och se om det händer något.

Kommentarer
Postat av: Ciliah

Jag har ju mest varit orolig över att hon ökat så dåligt i vikt, men å andra sidan är det ju tur att hon inte följde sin kurva från födelsen. Då hade hon vägt 8-9 kilo nu!



Oj, jag kommer inte riktigt ihåg men med Cajsa började jag med smakportioner vid 3 mån och när hon var 4 månader åt hon puré till middag. (ammade bara i 2 mån sen var det slut) Matilda gick upp till full portion i gröt efter en dag... Hagalna unge! (förra veckan) Jag ska också amma fullt till 6 mån men ger smakisar mitt på dagen. Gröten är som tillägg till amningen. Verkar ju inte som om där är grädde i mina tuttar...

Postat av: Jessica

Jisses som du går:) Skit bra ju!!!!

2009-04-07 @ 10:16:35
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Nancy66

Hoppas ni har haft en toppendag i Tyringe, ha det gott.

2009-04-07 @ 18:06:28
URL: http://nancy66.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback