Pust

Igår var det dags för vårens första marknad, Vårmarknaden i Höganäs. Vi körde hemifrån vid 11 och anlände vid 12, ca 12 iaf. Hittade parkeringsplats vid city gross och mötte upp syrran och hennes pojkvän. Det var vaaaaaaaarmt och jag vågade inte klä av mej pga av min knasiga tutte.

Lukas satt i vagnen och tittade massor! Efter ett tag så somnade han i vagnen. Det var lagom med folk och det var inga problem att komma fram med vagnen. Vi shoppade dregellappar till Lukas, naturgodis, städtrasor och gammeldags gräddbullar.

Vi mötte lite släktingar, alltid trevligt! Och så sprang jag på Elin som snart ska få bebis! Jag tror helt klart att det blir en flicka!
Sist vi träffade var sista lördagen i oktober förra året, då var det jag som var höggravid! Och Elin var nygravid :-P

Vi var klara med marknaden vid 16, gick in på city gross och köpte dricka sen körde vi hem till min bror. Hemma hos brorsan blev det fika och snack. Efter några timmar blev det att vi beställde pizza, men Kristian köpte sushi.

När det började skymma så körde Kristian till kullen för att ta lite kvällsbilder och vi andra stannade kvar hos min bror för att se hockeyn. Brorsan skulle iväg lite senare så då gick vi hem till syrran istället.

När klockan var nästan 23.30 så körde vi hem, var hemma i Oderljunga strax innan 1. Lukas fick ny blöja, pyjamas och mat, sen somnade han gott i sin säng. Vi la oss strax efter. En lång och härlig dag och inga problem att ha med Lukas. Han åt, sov lite, busade och hade det skoj!

Kommentarer
Postat av: Angeline

Låter som en bra dag! =) Det e bra med bebisar, dom anpassar sig lätt =)

2009-04-26 @ 15:33:04
Postat av: CiliaH

Angående din "knasiga tutte" Jag läste i Amelia Baby att det finns något som heter "White Spots" och när jag googlade kom denna sida upp. http://www.amningshjalpen.se/radgivning/whitespots.htm

Det kan ju vara värt att testa om lecitin hjälper dig eftersom det är ofarligt när man ammar.

2009-04-26 @ 17:18:16
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det tror jag inte vi har. Jag har bara köpt ett par bodies nu när det är så varmt. Ska bli kul och se vad du hittade för fint till min prins. :-)

2009-04-27 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback