stjärnor och planeter

Inatt såg jag nästan stjärnor och planeter av smärta, det var inte långt från tårarna. Det gjorde så ont när Lukas skulle äta.
Idag gjorde jag operation ta hål på en mjölkutgång.

Men det gör fortfarande ont i bröstet, det ilar och har sig. En liten lätt rodnad men inga knölar så det är iaf ingen stockning  tror jag.

Ska testa att använda svampmedel som jag har fått ifrån bvc, för svamp på tutten kan visst göra väldigt ont. Så nu får Lukas kanske se ut som en smurf några dagar, men jag är lite less på att ha ont!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh lider med dej hoppas smurf salvan hjälper nu!!!!!!

Postat av: Jessica

syns mina kommentarer!???

2009-04-14 @ 18:16:33
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback