Buskis

Jag blir så trött på alla dessa buskisprogram som går på tv, kan de inte sända något vettigt en fredagkväll? Jag klarar inte av intelligensbefriad humor.

Annars är det bara bra här.

Jag jobbar en vecka till sen ska jag vara hemma med Lukas igen, känns lite kluvet faktiskt. Jag tycker det är roligt att jobba för jag trivs så otroligt bra på mitt jobb! Chefen undrade om jag kan tänka mej att hoppa in i höst om det behövs, och givetvis kan jag det när Kristian inte jobbar!

Lukas går allt mer, han börjar dissa gåstolen. Han gillar att gå runt soffbordet och nu trillar han inte så mycket längre, bara när han börjar bli trött.

Han är dock mer orolig om nätterna nu, men jag tror att det händer så mycket i hans utveckling och på något sett måste det märkas på honom.

Han snackar en himla massa, det är inte ofta han är tyst! Nya ord är dä, titta (låter som titta iaf), nam nam.

Farfar var med Kristian och Lukas när Kristian skulle shoppa kläder, det underlättar lite om någon är med och håller Lukas när man ska prova kläder. Farfar tyckte det var kul och Lukas med!

Ikväll ska träna lite med wii fit, skoj skoj!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill också komma & prova fit nån dag ju!!!!!!

Postat av: Beatrice

Härligt när det händer grejjer i utvecklingen ler



Jo,barnen kan lätt bli oroliga med sömnen när det händer mycket i utvecklingen. Sån var Melvin,han var ju tidig med allt och oj så han strulade..Dock hade han ju också nattskräck.

2009-08-16 @ 09:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback