surströmmingspremiär

Ja, det är det idag om jag inte minns helt fel.

Men vi hade smygpremiär hemma hos svärmor igår, jag och Lukas åt inte surströmming, jag tycker inte att det är gott och jag tror inte man ska ge surströmming till barn under 1 år, men jag är inte säker! Lukas åt iaf spagetti och köttfärssås och lite smörgåsrån. Jag åt räkor och vitlöksbaguett. Kristian, svärmor och Bruno åt surströmming. Och det blir visst samma sak om en vecka igen och då kanske Kristians morbror (tomas) också är med i sällskapet. Vi får väl se om Lukas tycker om det när han blir större. Jag har iaf smakat!

Igår var vi på familia för jag skulle se om min mobil var klar eftersom det är lite mer än två veckor sedan den skickades iväg, men med min tur så hade den inte kommit utan skulle komma som idag. Så det blir en tur till Familia i nästa vecka igen. Då ska jag även jaga rätt på en doppresent!

Lukas fick en höstjacka, ett par jeans och ett par skor. Så nu är han redo för hösten! Ska bara jaga rätt på ett par vantar med.

Lukas drack ur sugrör för första gången igår, vi testade för någon vecka sedan och då kunde han inte, men igår så drack han med sugrör som om han inte hade gjort något annat.

Idag vekar han vara trött, han sov till 9.30 imorse, somnade igen kl 13 och han har inte vaknat ännu och nu är klockan snart 15.15. Han brukar bara sova typ en timme åt gången under dagtid. Men det är kanske värmen som gör att han sover längre idag.

Jag har hängt ut tvätt idag, får ju passa på nu när solen är framme!

Imorgon jobbar jag 14-22, lör 7-14.30 och söndag 16-22. Sen har jag inga fler schemalagda dagar, får väl se om de ringer in mej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Surströmming är vidrigt tycker jag hehe...



Jätte fina kläder till Lukas du köpte... :)



Jisses har du redan jobbat 4 veckor



Snart får vi ses länge sedan ju;)

Postat av: Hannene

Jag läser Kajsa Ingemarssons nya bok, Inget vanligt vatten. ALLA hennes böcker är skitbra, om du inte har läst dem.. :)

2009-08-23 @ 23:46:06
URL: http://hannene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback