Härligt väder!

Det var ett tag sen jag bloggade fick jag höra.......så det är väl bäst jag skriver lite nu!

I lördags döptes Lukas! Han skrek lite men det var inte så farligt tycker jag, bra att han visar vad han vill osv. Han är den som visar vad han vill,hjälper inte att plugga in nappen alltid. Han blev iaf döpt och jag lyckades sjunga solo utan att göra bort mej allt för mycket. Min svärmor blev känslig och tårarna steg i hennes ögon så hon kunde jag inte titta på. Min familj blev nog lite förvånade att jag kan sjunga, men det var iaf skoj att göra något speciellt på Lukas dop. Det blir lite mer personligt då. Jag valde ut psalmer efter förslag av min körledare, så psalmerna blev också lite personliga.

Efter dopet så var det dags för lite dopkalas. Svärmor hade ordnat fyra smörgåstårtor, mycket goda! Sen hade vi kaffe, kaka och tårta. Alla utom tre av våra inbjudna dök upp, två låg sjuka i influensa. Lukas fick mycket fina doppresenter!

Kristian åkte och jobbade natten för de hade kris på hans jobb, men vi var klara med kalasandet och städandet vid 19-tiden, det går fort när man hjälps åt. Kvällen ägnade jag åt amning och melodifestivalen. Sen var jag trött men inte Lukas, men vi somnade vid 23-tiden.

På söndagen hade jag huvudvärk, spänningshuvudvärk. Jag hade antagligen legat konstigt på natten. Men jag överlevde huvudvärken och på kvällen åkte jag och Lukas till kören.

Igår hade Lukas stora sovardagen, han åt och sov typ hela dagen så jag kunde också vila lite, skönt!

Idag har vi varit på långpromenad, jag gick i lagom takt och njöt av solen som värmer rätt bra nu! Givetvis åkte kameran med. Vill ni se bilder så surfa in på krabbolina.bilddagboken.se

Nu ska jag se klart Navy CIS, sen The Mentalist. Ska även mumsa på persikohalvor och vaniljvisp.

Kommentarer
Postat av: Angeline

Ja nu väntar man ju nästan på ännu en blogg hihi

2009-02-18 @ 17:07:47
Postat av: Nancy66

Låter som ett mysigt dop, fint att du sjöng.

Kanske huvudvärken kom av att du slappnade av allt efter dopet, vet själv hur jag är innan något, man är på helspänn, sen släpper allt efteråt..:-)

Ska kolla in bilddagboken,,,,kramen,,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback