Snö!

Ikväll har det kommit mer snö, underbart! Blir kanske en promenad imorgon, om vädret tillåter!

Idag blir Lukas 12 veckor och det har vi firat med gos och lek!

Annars har det nog inte hänt så mycket, jag har babblat en massa med Angeline på msn, vi har liksom inga liv! :-P

Lukas somnade själv i sängen ikväll fast han bara halvsov när jag la ner honom. Snart kanske han kan somna helt själv i sängen, så länge jag lägger dit honom när han har gosat i min famn.

Jag funderar på att fixa till min sida på zoomin.se, kan ju inte vara så svårt. Ja, vi får se om jag överger denna blogg senare. Men jag är lite kär i denna sida eftersom det är min första blogg.

Kommentarer
Postat av: Hemliga Arne

Liv? Vad är det? Har jag missat nåt nu igen hihih

Nä blogg.se kan man inte överge.. du får göra som jag å samla på bloggar! Bloggar tar i a f mindre plats än massa barnvagnar!

Postat av: umzacharia

12 veckor!!! Gud vad tiden går fort=)

2009-02-20 @ 12:52:01
URL: http://umzacharia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback