6 veckor

Hipp hurra för idag blir Lukas sex veckor! Idag har Kristian ringt bvc idag angående Lukas bulor och vi fick läkartid nästa onsdag. Då blir det även en 2 månaders koll fast han är bara sju veckor när den görs. =)

Idag har Lukas sovit en hel del, vaknade sent och så fick han mat. Sov i typ två timmar i vagnen,åt en hel del och somnade gott på magen i soffan. Sov i nästan tre timmar sen fick han mat igen och nu sitter han och sprallar en massa i sin babysitter. Han är inte still i fem sekunder när han är vaken, det är nästan så jag blir trött av att se honom röra sig så mycket!

Han fick ligga på mage på sin lekmatta idag, två gånger på raken så vände han sig om så han hamnade på rygg. Får väl se om det händer fler gånger, eller om det var slumpen, vilket jag tror att det var.

Idag har det snöat en hel del men tyvärr så börjar det töa bort redan. Jag som vill att det ska vara fint väder med snö och sol imorgon, men det kan jag nog drömma om.

Jag har börjat med en bra deckare, Midvinterblod av Mons Kallentoft. Kommer att skriva mer om den i min bokblogg sen.

För tillfället är jag grymt chokladsugen, har varit mycket chokladsugen sen jag började amma. Vet inte vad det beror på. Hade varit bättre om jag varit extremt sugen på frukt istället!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra ni får kolla upp bulorna, även om jag inte tror att det é något, men man vill ju veta!!! Den boken jag fick av er "sorliga boken" är mkt bra!!!!!

Postat av: Elin

Vad spännande det är att läsa om er lilla familj! Jag ser fram emot det mycket.



Får man kanske snoka lite på din bokblogg också? Du kan ju maila adressen om du vill. :)

2009-01-09 @ 10:23:32
URL: http://thelifeofelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback