Traskat

Idag har jag och Lukas varit ute på en skön promenad, rundan tar runt en timme i vanliga fall men idag tog den längre tid för jag tog kamerna med mej och knäppte en hel del kort! Det är runt 3 plusgrader ute men vinden är kall så tur jag pälsade på oss varma kläder!

Idag kom sjalen med posten så ikväll ska jag försöka mej på att knyta den. Tur att jag fick med en fin instruktionsbok!

Jag har precis slängt i mej två mackor och ett stort glas oboy, tur att jag snabbade mej för nu ser det ut som att Lukas håller på och vaknar i sin vagn. Han sov gott när vi var ute, började gny när vagnen stannade. Sen när vi kom hem så var han hungrig och efter att ha ammat en längre stund så blev han ju trötter! Så nu har han tagit en mikrolur!
Jag tänkte se om han vill sitta lite i sin babysitter!

Snart onsdag, det innebär bvc för vår del. Kristian kunde sticka ifrån jobbet en sväng när vi ska träffa läkaren, skönt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas det går bra på ons!!!!

Kul att sjalen kommit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback